melodifestivalen, andra chansen ikväll


jag säger verkligen det, går caroline af ugglas vidare till globen ikväll så tänker jag inte ens
kolla på vilken som går vidare till själva riktiga melodifestivalen. och liksom röstninges systemet,
vadå rösta om och om igen man har ingen kolla alls nästan på hur det går till, det var bättre förr!
och vem är egentligen den internationella juryn eller vad de kallar sig?! det finns tusentals bidrag
som är bättre än dendär "snälla snälla ugglan" herregud säger jag.
och allvarligt, går caroline vidare till riktiga melodifestivalen så svär jag på att
aldrig i mitt liv kolla på en melodifestival igen.

allvarligt talat, vem som helst är verkligen bättre än henne!


                             

 caroline af ugglas.

Släng iväg en kommentar!
Postat av: Marielle

BLÄ hon är sämst!

2009-03-08 @ 19:44:13
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0