school today.

efter en veckas lov kan jag erkänna att jag saknar skolan, men det positiva är att jag känner mig riktigt utvilad. och jag som verkligen älskar att träna drog såklart på gymmet med sara imorse, jag fick ju medlemskort på fristilen för inte så länge sen och jag vill verkligen tipsa alla om att bli medlem där. tveka inte. det är så himla värt det! efter träningen följde jag med sara på hennes bildlektion, sen träffade jag jesper & mårten en sväng. sen smsade sara och sa att vi skulle äta lunch, tvekade lite faktiskt. eftersom vår skol lunch endast kostar 2 kronor per potion. var glada ni som har bättre skollunch på era skolor. undertiden jag, sara och anna satt i matsalen och åt kom marielle och satte sig, sötgumman! jag och marielle gick och hämtade systemkameran i mitt skåp sen knäppte vi några kort som jag nu sitter och kollar igenom. ni får se senare. :)




sara på gymmet, vid entren




sara i omklädningsrummet, det är väldigt mysigt där. bra med skåp



Släng iväg en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0