stay with me honey, stay with me.

dags för dig att sluta klaga på oss andra, vad vi gör, vad vi säger och vart vi är!
du gör inte skiten bättre du heller. du gör precis lika som oss. så håll käften.

var på stan en sväng igår med tobbe efter skolan, vi träffade sofia, linn & hans tvilling dennis. kom typ hem klockan sex, åt sallad drack öl och satt mig vid datan. gick också upp till sofia en sväng eftersom jag hade tänkt umgås med henne igårkväll, men då hade ju hon & linn åkt till hackås.. så jag gick hem igen. idag ska jag städa mitt rum, för det finns ju liksom inget annat att hitta på i tandsbyn. hoppas väl på att sofia kommer hem ikväll.. för caroline skulle ju komma ikväll, och det gillar vi! + att jag har en låt på hjärnan, John ME - Love is my drug!
och nu kom brorsan och hans flickvän linda hit, sötdomär! lite mer än tre månader kvar nu, sen blir jag ju faster <3

vi får se hur allt går idag. uppdaterar senare. hejsålänge.

Släng iväg en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0