storebror

här är min storebror, han heter johan. och jag saknar honom, vart tog våra skrattiga kortspelande kvällar vägen? där vi skämtade och skrattade tills mamma&pappa vart arga? jag behöver ju dig, ibland behöver man ju sin storebror för sig själv. men det händer aldrig längre, snart föds ju lillflickan också och då lär det ju aldrig bli såna kvällar heller. men jag klarar mig, antar jag väl. har ju gjort det i några månader nu. men jag älskar dig, och jag älskar att det är du & linda!

   

Släng iväg en kommentar!
Postat av: Anders Nilsson

jo självklart lär det hända igen:) för det kommer då han saknar dej också och så får mamma ta hand om barnet dårå^^

2009-03-13 @ 15:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0