12 mars

just sitter jag inloggad på en dator såklart, men kan ni gissa vem som sitter vid datorn brevid? jo, det är thomas green. han har nog sveriges äldsta mobiltelefon, nokia 3310 haha. han sitter och pluggar på körkortet, för om 25 dagar smäller det för honom. 18 hela år. grattis!

det blir nog bussen hem till tandsbyn sen, det är jävligt drygt att åka fram och tillbaka varje morgon och eftermiddag men det är sånt man får stå ut med. hoppas iaf att jag får sällskap hem av sofia på bussen och kanske min släkting joel! ´

och gud, jag är så himla less på att varje månad måsta färga om håret. det är så otroligt jobbigt att vara blond och man vill egentligen ha håret nästan svart. tänk er va vackert det är. haha. inte! så nu kertsar tankarna runt att bli blondin igen. men snacka om att jag har bestlutsångest nu!


var ligger landet där man böjer bananerna,
är det samma land där de bor, indiaaanernnaa?

Släng iväg en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0