myyysig dag.

mitt i mina drömmar, väcktes jag halv 9 av min telefon. marielle ringde och frågade om jag kunde jobba idag. och ja, det kunde jag såklart. så jag fick kliva upp, trött som jag var klev in i duschen, käkade frukost och sedan gjorde jag mig i ordning. mammsen skjutsade mig till stan eftersom jag inte har något körkort ju, och det går ju inga bussar här ifrån på helgerna. vilket suger. iaf, jag och marielle stod nere i badhusparken och sålde toast, våfflor och panini idag och solen tittade dock bara fram en stund, men dagen var lyckad iaf, 412 kronor och 50 öre har jag tjänat idag. och det känns ju rätt kul :)

imorgonbitti klockan åtta ska jag och sara iväg på fristilen och träna, det är så härligt att ha medlemskort där och tur är ju att det är mamma & pappa som betalar, det klagar man ju inte över. sen ska jag på möte, och sen möte igen. det ska bli så skönt att äntligen få komma igång och starta upp allt.

och fyfan va otroligt trött jag är nu, så även fast klockan bara är nio så funderar jag på att gå och lägga mig, så godnatt allihopa. sov så gott inatt för den som vill ta åt sig. :)




merielle står och steker våfflor nere i badhusparken.


haha, här var fotografen marielle i farten och tog kort på mig.


så här såg det ut utanför våran lilla bod där vi stod.

Släng iväg en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0