yesyesyesyes!

åååh, jag är så underbart glad över att "snälla snälla" låten som ugglan sjunger inte gick vidare. alltså herregud. vad tänker folk med när dom vill ha vidare henne till ryssland? jag sa verkligen det, jag är inte svensk medborgare längre ifall caroline af ugglas går vidare. samma sak sa marielle. hallå, EMD skulle lätt kunna vinna. men tur var ju iaf att malena vann, så vi behöver inte skämmas lika mycket som om ugglan gick vidare. haha.



Släng iväg en kommentar!
Postat av: RaekmAcKaN

Vi behöver ändå dock skämmas. IMO

2009-03-15 @ 04:57:49
Postat av: Anonym

ALLTSÅ!. Gört bättre själv säger jag!,du kanske skulle vela skicka dit keffsteff, your big man å

se ifall han gick vidare, vilket han inte skullle.



Å du kan ju inte säga VI för de e som att du pratar för alla. UGGLAs låt va kanske inte den bästa, men texten va as fräsh. å EMD e ju fyfyaan backstreetboys. darin ggr 3 om jag får sägade själv!

Fysatan va dåli dom e. som alla andra pojjkband.

2009-03-15 @ 14:28:55
Postat av: Anonym

Fuck her /M.

2009-03-22 @ 20:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0