fristilen med marielle.

Hej allihopa, jag har tyvärr inte kunnat blogga någonting på några dagar nu eftersom min dator har gått sönder, och jag vet inte när jag får tillfälle att laga den, men väldigt snart hoppas jag. Tills dess får jag blogga när jag är på skolan, eller när jag får låna mammsens dator. men iaf, igår var jag och marielle på fristilen och tränade mellan 2 och halv 4. vi började med 20 minuter på springband. på något vis är nog det min favorit, haha. senare övergick vi till styrketräning, snart kommer marielle vara lika stark som jag ;) Det är alltid lika skönt att träna, och man mår så otroligt bra efteråt. och vet ni, jag har inte varit förkyld eller något sånt liknande på jätte, jätte länge nu, och jag fick det förklarat för mig att det mest troligt var för att jag tränade så ofta. så det är ju bara bra tycker jag! Halv 4 kom pappa och hämtade mig utanför fristilen och vi for upp på fyrvalla och hämtade min storebror. vi skulle ivag och köpa skor! sommarskor åt mig och åt pappa, studentskor åt brorsan och lillebror fick DC skor, snacka om att han var nöjd iaf. jag också, för den delen!

här kommer några bilder från fristilen.




Jag, ute i pass salen


Jag & marielle tog några rundor i magtränarsaken


Marielle är fokuserad på träningen ;)

Släng iväg en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0