steekväder, just idag

hej allihopa!

Igår umgicks jag med Sofia och hennes nya pojkvän Bror. de kom på besök hemma hos mig, vi hade rätt roligt nere på mitt nya rum faktiskt. och för den som ville veta så älskar jag mitt nya rum i källaren, brorsan flyttade ju hemifrån förra helgen så nu var det bara för mig att flytta två våningar ner. underbart. senare på kvällen gick vi tillsammans upp till sofia som för övrigt bara bor två hundra meter bortanför mig och hade trevligt. sen for jag iväg in till stan med stefan och pullarn det var skoj.

i morse, ungefär vid halv ett så väcktes jag utav ett samtal. jag brukar ha otroligt svårt att ta mig upp ur sängen men jag vart så arg över det jag hörde så att jag var bara tvungen att kliva upp, det kändes så himla värdelöst att ligga kvar i sängen. gick upp och satt igång en tvättmaskin istället, satt mig vid tv:n och käkade frukost. klädde mig i sommar kläder och cyklade upp till sofia. men hon och bror var nere på fotbollsplanen här i tandsbyn och solade hörde jag, så jag drog också dit och steekte.

undra vad kvällen bjuder på, hoppas på att det blir roligt!



bilder från gårdagen.

Jag och Kajsa, sofias granne Jag pullarN (mattias) Sofia, fast här är hon på busstorget.
Stefan dahlsten bilen stod i Tandsbyn

Släng iväg en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0