tillbaka från min blogg paus.

hej allihopa!

jag har haft en liten blogg paus nu på senaste tiden, har inte orkat med det. men jag hade tänkt försöka börja blogga lika ofta igen. eftersom jag tycker att det är roligt. men min dator är fortfarande trasig och jag kommer inte kunna blogga från hemmaplan så jag får försöka vid varje tillfälle på skolan.
snart flyttar storebrorsan hemifrån också om 2-4 veckor, till en tvåa i torvalla med hans flickvän linda, och som jag har sagt så får ju dom barn snart hon är i sjunde månaden nu, myspys. och vissa saker får mig att må jätte bra just nu, och en sak är att jag får storebrors rum i källaren snart, uuuuunderbart!
jag kanske skriver sen, kan inte lova något.

en annan sak som är underbart är du!


Släng iväg en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0