tråkig min blogg är, måste börja blogga mer.

Hejsan! min dag började med att jag försov mig vilket har hänt några dagar irad nu men när jag väl kommit upp och kollat ut så såg jag ju att det var värsta fina vädret, så jag bestämde mig för att jag skulle ha på mig mina nya byxor idag. köpte dom på h&m igår, dom var rätt nice.

en annan sak är ju att man ibland bara inte förstår sig på vissa personer och speciellt inte nu när den personen är en kille. alltså, man vet ju inte hur man ska bete sig.men just nu sitter jag ivarjefall och häckar framför photoshop, jag känner inte att det finns något bättre att göra just nu. var på stan idag och köpte lite saker åt mammsen tills på söndag, för den som inte visste så är det ju mors dag och man måste ju fira sin mamma liksom så det vart blommor och chocklad. kanska orginellt men hon blir nog glad!
ikväll hoppas jag på att min bästa vän sofia inte har några speciella planer, för jag vill att hon ska följa med till marievillage och hitta på något men vi får se hur det blir.

bloggar nog om kvällen senare, så håll utkik!
puss så länge.




jag & min bästa vän

Släng iväg en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0