tröttsandra91

hejsan!
Eftersom jag satt uppe och pratade i telefon så länge igår så gick jag och la mig så sent så jag är väldigt trött idag, känner mig rätt sliten faktiskt. hade rätt svårt att ta mig upp och jag var otroligt lätt irriterad. ett smart val är nog att avstå ifrån all typ av övningskörning när man är trött, speciellt när folk har synpunkter på hur man kör och när det är tanter som gett sig ut i trafiken som kör 60, där det är 80km/h. skulle inte dom kunna vänta en halvtimma med att åka iväg dit dom ska? så vi som har det lite stressigt får komma fram i tid. när jag kommer hem senare i eftermiddag hade jag först tänkt vila en stund, sen ta mig en promenad. och kanske ringer jag en väldigt speciell person.

i onsdags, klockan kvart i 7 på morgonen så hände det en olycka i solberg, nere i brunflo. min vän stefan körde åt helvete med bilen. helt otroligt att han klarade sig, han måste verkligen ha haft ängla vakt med tanke på hur allvarlig olyckan va. det springer helt plötsligt ut två rådjur på vägen, han kör åt sidan men kör ändå på ena, sladdar ner i diket och vålta upp i några träd. och när man såg bilen efteråt så finns det ingen chans att han som satt i den bilen överlevde, men det gjorde han tydligen det enda som hände honom var ett sår på ryggen, lite knäckt näsa och näsblod. att klara sig, efter en sån olycka det är ju helt otroligt. 



underbara, du!


Släng iväg en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0