2 september - jävligt trött sandra

Kom hem för en stund sen, käkade lite middag & det var super gott! men nu sitter jag här och funderar på om jag ska försöka sova en stund innan min prins kommer hit. För det var faktiskt lite ansträngade att gå på skolan idag efter att ha varit sjuk i några dagar, för jag har ju liksom inte gjort annat än att sova och kolla på tv? jo, blogga förståss! Men det är inte speciellt jobbigt! Vi hade iaf PA 100 snabb genom gång på skolan idag, och för den som inte vet vad det är så är det en hundra poängs kurs, man gör ett projekt arbete bara. Men tro mig det kommer ta tid! Har också haft arbetsmiljö och säkerhet och ljud B idag. myspys!


Släng iväg en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0