frågor om min design!


Vissa har haft frågor om min design, varför det är lite "skogs" tema den här gången. Och nu får ni svaret, så här är det. Att snart är det älgjakt & det finns många i min omgivning som jagar så det är lite passande. Och jag hade tänkt ha den här designen ända fram till höstens slut, iaf älgjaktens slut. Då snön ligger i mängder utanför min dörr. Haha, eller något sånt. Men iaf, älg kött är det enda köttet jag äter så det passar ju in det också. haha, jaja nog om detta, nu vet ni som undrade ;)

Släng iväg en kommentar!
Postat av: barbie

fin design du har skaffat :) gjort den själv? isf har du skills i ph. Dock tkr jag inte att den säger natur utan att den mer säger "sandra är cool och gillar grönt" x)

2009-09-02 @ 22:32:01
URL: http://barbiesthoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0