Gäddede till helgen!

Hej allesammans, min dator är fortfarande trasig.. tråkigt nog. men jag tänkte att jag skulle blogga lite nu när jag hade lite tid över innan skolan börjar. iaf så åker jag och min älskling till gäddede över helgen, det ska bli så mysigt. har har ju bara varit där en gång tidigare, och man kan knappt räkna det som en gång ens. haha. igår fick jag ett nytt databord av mammi & pappi, det passade in så bra med resten av möblerna på mitt rum!

Flygfoto över gäddede.



bordet jag fick av mammi & pappi <3


Släng iväg en kommentar!
Postat av: daniella

hej sötaste sandra:)

super fin blogg du har!

tänkte bara höra med dig om du har lust att fixa min blogg design? :)

puss <3

2009-10-10 @ 15:52:58
URL: http://daniellafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0