Godmorgon & förlåt för avbrottet ännu en gång.

Just nu sitter jag på skolan och jobbar lite med en graf uppgift, men jag och hanna ska snart gå ner till lyan och fika lite snart. Vi har arbetsmiljö och säkerhet som första lektion idag, herregud vad jobbigt det är. vill bara hem och sova. senare idag ska hanna iväg och tatuera sig, det kommer att bli snyggt. fast vi har naturkunskap i 40 min innan. jobbigt.

saknar min mårten, vill att han kommer hem från älgjakten. men det är väl bra att han jagar kanske, älgkött är det godaste köttet och typ det enda kött jag äter. tur att pappsen också jagar fast det är lite tråkigt när han också är borta.


Släng iväg en kommentar!
Postat av: Michelle

Det skulle vara jätte snällt om du ville det! :D

2009-09-08 @ 22:30:43
URL: http://michellelauritzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0