Hanna tatuerade sig igår!

igår följde jag med hanna till Man's ruin på frösön för att hon skulle tatuera sig. och jag tycker att alla som tatuerar sig är modiga som vågar utsätta sig för smärta sådär. hm.. fast ändå funderar jag på att tatuera mig. hur går det till? jaja, just nu sitter jag och lyssnar på några klipp från "wake up call" på NRJs webbradio och jag hittade nyss ett klipp med kissie där dom försöker lura i henne att det är grisgift som de har förstorat hennes läppar med. haha, du kan hitta klippet HÄR.


inne på Man's ruin..

ser ut att göra ont.


hannas färdiga tatuering.


Släng iväg en kommentar!
Postat av: hännääh gunnarssoooon

ja tror ja ska ta hål där på Man's ruin :D

2009-10-09 @ 10:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0