Jobb-intervju idag!

Satt mig på bussen klockan tio från Tandsbyn och på bussen ringer chefen för norrlands miljövård och ville träffa mig på ett café någon stans i stan. Så det vart en jobb intervju på pause i centrala östersund i 1,5 timma. Och allt gick verkligen jätte bra och jag börjar jobba redan nu till veckan, det går bra nu, kompis det går bra nu. Och jag tjänar rätt bra, så det här blir intressant. Hihi, underbart. Älskling sköt en älg imorse halv sex också, han är så duktig han. Hoppas så himla mycket på att han hinner hit en sväng ikväll, jag åker ju till Gäddede imorgon eftermiddag och blir borta några dagar, så jag hoppas verkligen att jag får träffa honom. Snart en vecka sen jag träffade honom eftersom han jagar så mycket, jag saknar min prins.


Släng iväg en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0