september


har rätt mycket att göra på min fritid just nu, och jag har mycket att göra i skolan som ska vara klart inom en viss tid. så jag känner att bloggen kommer lite i skuggan. men, jag slutar inte blogga för det. den blir bara lite mer sällan uppdaterad en period framöver när vissa saker lugnat ner sig. och jag har ju en pojkvän nu också, som jag lägger ner mycket tid på, och det är viktigare än bloggen liksom ;) menmen, imorgon är det den 19 september och då är det precis två månader kvar tills jag fyller 18! ser det som en lite större grej än alla andra tror jag, eftersom jag fått vänta många fler månader än många, många andra som jag känner. älskling sköt ännu en älg igår också, och imorgon drar pappsen iväg på älgjakt, hoppas det går jätte bra för honom. jag tycker att det är hans tur att få skjuta lite nu faktiskt! nu ska jag kika igenom h&ms hemsida efter prylar jag önskar mig, men lär ju inte få något av det när jag fyller år ändå, har ingen aning vad jag får. haha. men jag kan ju alltid göra det för skojs skull :)

puss på er alla, & jag älskar min mårten. <3


Släng iväg en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0