ursäkta avbrottet!

i förrgår som jag skrev skulle jag rida för första gången i hela mitt liv, troligtvis blir det nog den sista gången också. haha. men filmerna kommer nog senare, fast jag har några bilder att visa er!

igår iaf så fick jag besök av min mårten, vi skulle äta räkor med min familj och mormor. jag hade bakat paj också, så det vart en god efterätt. men innan vi åt så tog vi en promenad upp till min bästa vän sofia som var rätt trött. vi satt och snackade typ konstant i 45 minuter. vi var lite irriterade på en person bara, hehe. På måndag startar älg jakten och då kommer inte jag och mårten träffas så mycket på två veckor, jobbigt.. kommer sakna min älskling.


jag, i carros snygga ridhjälm.

jag, sittandes på en häst. jag var rätt så rädd.

min bästa vän sofia, i ridhjälm!


Släng iväg en kommentar!
Postat av: carro

hahahaha snygga bilder :D

2009-09-05 @ 20:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0