godkväll, första mars.

Hej allesammans, hur mår ni? själv är jag ganska trött efter en otroligt lång dag. har ansträngt mig i massor faktiskt. fick lite sovmorgon imorse, eftersom jag sov hos mig pojkvän. därifrån går bussen lite senare än hemifrån mig. när jag kom in till stan gick jag och tog ett kontoutdrag och insåg genast att jag var ganska täät. haha. med ett leende gick jag till min första lektion, matematik b! inte direkt det första man vill starta med på en måndags morgon men det är lika bra att ha det överstökat. efter matten och lunchen hade jag pedagogiskt ledarskap, då skulle vi infinna oss i sporthallen för att leka lekar med barn. och en utav barnen, alltså shit vilken jävla unge. jobbigare tjej får man leta efter! iaf så har jag nyss duschat efter att ha kört in ett jävla lass med ved ner i pannrummet, fan va nöjd man är efteråt. bloggar mer imorgon, puss.


Släng iväg en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0