Vår lilla lägenhet & mitt nytagna körkort! ;)

Nu har jag och min sambo Mårten bott i lägenheten i snart två veckor. Allvarligt, ordet "sambo" låter så himla vuxet på något vis. Men vi trivs jätte bra där, men det tag sin lilla tid att fixa iordning allt. Men det börjar ta sig. Det enda som saknas är köksgardiner och lite tavlor. Annars har vi det mesta känns det som. Förutom en brödrost typ, och en elvisp. Lite jobbigt är det att vispa för hand, haha. Nu är jag 8 mil söderut än vår lägenhet, befinner mig i åsarna hos älsklingens pappa. Dom jagar dom, medans jag får sitta ensam hemma. Men imorgon ska jag jävlar i mig följa med tror jag. haha. Fast bara om jag får med mig Älsklingen på Dollarstore ikväll. Tänkte att ni skulle få se några bilder på lägenheten, men varnar för oskärpan eftersom bilderna är tagna med min mobil ;) haha. Tog ju körkort för två dagar sen också, 7 Oktober. Helnöjd tjej alltså. hare gött!


Köket, som saknar gardiner och en kökssoffa


Vardagsrum.


Sovrum som delas med vardagsrummet.

Nu har ni fått se en liten del av lägenheten, kanske bjuder på en video någon dag.


Släng iväg en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0