new shoe, bikers med kedja

Tog och unnade mig dessa skor, tyckte att dom var så himla frän. På kvittot stod det "Biker's med kedja" haha. Förra året sa jag att jag aldrig skulle äga eller ens ta på mig ett par skor som dessa. Men jag hade visst fel, tar med glädje på mig dom nu. Så himla sköna alltså. Valde även att de Sunsilks nya serie med schampo och balsam en chans, betyget kommer senare. Om jag inte är nöjd återgår jag till Bobby's produkter igen. Nu ska jag kolla på reprisen av Top Model 6 från igår, råkade missa det. Det är lite roligt att kolla på gamla avsnitt av top model faktiskt, även fast man sett dom tidigare kan man inte komma ihåg vem som åker ut eller vinner. undra vem som åker ut senare idag då? 15.55 på Tv3.


Släng iväg en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0