thai take away

Har aldrig testat att äta middag på Tai take away som just nu finns överallt.. Har aldrig varit förtjust i sån mat. Men idag kände jag för att äta lite ris med sötsur sås till. Det var värt att stanna en sväng, för gud så gott riset var. mumma. men den tillhörande friterade kycklingen var inte min grej, men jag gav det en chans och provade några tuggor iallafall. Älsklingen valde kyckling, kokosmjölk, röd curry och grönsaker, och ris då förståss. Det var så himla starkt för mig, men han åt utan problem. Som efterrätt åkte vi och hälsade på min killes vän i Ringsta, han har en så himla söt hund, och gissa vem som kom på hans namn då? jo jag ;) haha. Elvis vart det. så himla söt och full av energi. Imorgon flyttar jag och min älskling till lägenheten, love it! bilder kommer imorgon ;)


Min mat.


Mårtens mat, stark..


Lilla Elvis, som visst fördubblats i storlek sen sist jag såg honom.


Släng iväg en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0